Care este nutrientul simplu pe care il poti adauga in dieta pentru a arde grasimile mai repede?

Stiai ca fibrele reprezinta cea mai importanta grupa de nutrienti cand vine vorba de accelerarea arderii grasimilor? Daca iti doresti sa scapi de cateva kilograme, trebuie neaparat sa incluzi fibrele in planul alimentar.

Dar reusesti sa mananci destule fibre? Probabil ca nu.

Fibrele si slabitul

Conform medicului dietetician si scriitoare a cartii The Small Change Diet, Keri Gans, fibrele reprezinta ingredientul magic pentru slabit. Din pacate, nu multi dintre noi reusesc sa il consume pe cat de mult ar trebui.

O femeie obisnuita ar trebui sa obtina 25-30 grame de fibre prin dieta zilnica. Aceasta cantitate poate fi gasita in 7 mere, 7 cani si jumatate de ovaz si 12 cani de broccoli.

Daca reusesti sa obtii cantitatea suficienta de fibre prin intermediul alimentelor, nu prin suplimentele alimentare, vei observa ca senzatia de satietate va dura mai mult timp. Acest fenomen apare datorita faptului ca fibrele se digera mult mai incet decat carbohidratii simpli. Prin intermediul acestei importante componente din dieta, sistemul digestiv poate functiona in parametri optimi. Prin urmare, sansele de a suferi de constipatie sau balonare scad simtitor.

Alte alimente incarcate cu fibre care te pot ajuta sa slabesti sunt: legumele, fructele si cerealele integrale.

Cum poti adauga mai multe fibre in dieta?

Este foarte greu sa mananci 6 mere pentru a obtine doza zilnica de fibre. Cea mai buna metoda este sa o imparti intre mese, incluzand gustarile si mesele principale din zi.

Se recomanda ca toate mesele principale sa includa cel putin 8 grame de fibre. Pentru a ajunge la doza zilnica de 30 de grame ar trebui sa mananci cel putin o para sau jumatate de avocado la fiecare gustare. Fiecare dintre ele contine 6 grame de fibre.

Pentru cresterea consumului de fibre la fiecare masa incepe sa incluzi in meniu quinoa, care contine 5 grame la fiecare cana, ovaz, care contine 4 grame de fibre la fiecare cana si orz, cu 8 grame de fibre la fiecare sfert de cana.

Aminteste-ti intotdeauna ca fibrele sunt aliatul tau si incepe sa combini tot felul de ingrediente, precum semintele de chia, care contin 10 grame de fibre la fiecare 30 gr. sau nautul, care contine aproximativ 9 gr de fibre la fiecare sfert de cana.