Luati-va la revedere de la grasimea de pe spate!

Grasimea de pe spate este una dintre cele mai dificile de eliminat atunci cand incercam sa slabim. Mai mult, acele umflaturi ce apar in jurul sutienului scad cateva puncte din frumusetea generala.

Nu mai e cazul sa va faceti griji. Spuneti adio grasimii de pe spate daca urmati urmatoarele sfaturi. Acestea va pot ajuta sa vedeti rezultatele dorite mult mai devreme, cu conditia sa depuneti un efort suplimentar!

1. Mancati sanatos

Alegeti mancaruri sanatoase, care va ajuta la arderea grasimilor si includeti-le in micul dejun, la pranz, la cina si in gustari. Mancarea sanataoasa este esentiala pentru eliminarea umflaturilor de pe spate.

2. Faceti mai mult cardio

Executarea unor exercitii precum innotul, boxul sau canotajul isi va arata eficienta in eliminarea grasimii de pe spate. Aceste exercitii va pot ajuta sa va intariti muschii dorsali si sa ardeti calorii suplimentare. Pentru cele mai bune rezultate, efectuati respectivul program pentru cel putin 30 de minute de 3 sau 4 ori pe zi, in fiecare saptamana.

3. Construiti-va muschii abdominali si dorsali

Eliminarea grasimii de pe spate si slabitul implica activarea grupelor principale de muschi abdominali si dorsali. Atunci cand va lucrati acesti muschi (muschii abdominali, muschii abdominali oblici, muschii lombari si muschii fesieri), eliminati presiunile acumulate, intariti zona mediana dintre muschi si reduceti colaceii.

Totodata, trebuie sa cautati sa intariti rezistenta in zona lombara pentru a reusi sa va reduceti stratul adipos.

Cele mai bune exercitii pentru grupele principale de muschi sunt abdomenele, genoflexiunile frontale, ridicarea greutatilor, ridicarile olimpice, exercitiile cu bila medicinala si extensii. Din moment ce aceste exercitii va solicita intensiv din punct de vedere fizic, veti reusi sa eliminati grasimea de pe intregul corp.