Greselile in prepararea smoothie-urilor care ingrasa

Smoothie-urile sunt extrem de sanatoase si va confera o gramada de beneficii pentru sanatate. In acelasi timp, pot fi si cauza luarii in greutate.

Cititi in continuarea pentru a afla cele mai comune 4 greseli pe care le faceti in prepararea acestor bauturi si care cauzeaza ingrasarea:

1. Nu adaugati destule legume

Pentru a evita efectele adverse, incercati sa adaugati cat mai multe legume in dieta. Tineti cont de ratia de 2:1 de verdeturi. Puteti alege intre spanac, varza, salata, frunze de gulie, varza furajera, castraveti sau frunze de telina.

2. Prea multe fructe

Este adevarat ca fructele sunt bogate in nutrienti si fibre, dar nu sunt sarace in calorii. Prin urmare, combinarea a 5 feluri diferite de fructe in smoothie va duce la inmultirea substantiala a numarului total de calorii pe care le consumati. Pastrati ratia de 2:1 atunci cand adaugati fructe, cu 2 portii de verdeturi si 1 portie de fructe.

3. Prea multe adaosuri

Incercati sa pastrati combinatia cat mai simpla, adaugand o portie de fructe, 2 portii de vegetale verzi, lapte sau echivalenti, apa si unele condimente, precum scortisoara sau pudra de ardei.

4. Prea multi indulcitori

Nu adaugati si mai mult zahar toxic in corp. Tineti minte, 1 lingurita de miere sau sirop de artar va vor oferi inca 60 de calorii de care nu aveti nevoie daca smoothie-ul vostru contine si fructe dulci.

Totodata, luati in calcul faptul ca indulcitorii auxiliari se gasesc si in sucurile de fructe, iaurtul aromat, laptele indulcit sau fructele cu sirop din conserve. Prin urmare, incercati sa evitati zaharul suplimentar si optati pentru laptele de soia sau de alune si iaurt simplu.