Dieta de detoxifiere rapida dupa mesele abundente de sarbatori

Dieta de detoxifiere rapida dupa mesele abundente de sarbatori
Dieta de detoxifiere rapida dupa mesele abundente de sarbatori

Se recomanda ca dupa Sfantul Ion, ultima zi a sarbatorilor de iarna, sa incepem sa eliminam toxinele acumulate in organism odata cu mesele copioase din ultima perioada, apeland la un regim fulger de detoxifiere. Mai exact, sa consumam zilnic sucuri proaspete de fructe si legume si supe ce au rolul de a curata organismul.

Va recomand o dieta usoara bazata pe supe, ceaiuri, fresh-uri de fructe si legume, salate. In aceasta perioada evitati sa beti alcool, cafea si ceai negru. Alegeti in schimb apa plata sau ceaiuri din plante. Acestea au rolul de a curata rinichii si ficatul. Pastrati la indemana tot timpul o sticla cu apa pentru a va hidrata organismul corespunzator.

Daca beti cate doua-trei guri la un sfert de ora, vei fi surprinsi de cat de usor este sa consumati minimum doi litri de apa zilnic. Micul dejun trebuie sa ramana cea mai bogata masa a zilei, dar de data aceasta fara mezeluri sau branzeturi grase.

Alegeti fructe proaspete, cereale integrale cu iaurt degresat si un smoothie din lapte de migdale sau canepa, seminte de in sau chia, afine si banane. La pranz puteti alege o supa de legume pe baza de ceapa, telina, fenicul, chimen, ciuperci, varza si patrunjel sau o simpla supa de rosii, iar seara o salata usoara din legume proaspete, fara dressing sau branza grasa.

Daca simtiti ca nu puteti trai fara carne, alegeti doar pestele sau cel mult carnea de curcan, dar in cantitati limitate. Intre mese, va puteti prepara la blender o bautura detoxifianta foarte buna realizata din ananas proaspat, castraveti, spanac, ghimbir, menta si putina lamaie. Beti doua pahare pe zi.

Renumita antrenoare de fitness, cea care a lansat fenomenul Kangoo Jumps la nivel european, subliniaza ca, pe langa acest regim de detoxifiere, este foarte important sa facem sport pentru a accelera metabolismul si eliminarea toxinelor.

Mergeti la sala, chiar daca ati inceput deja munca. Doua ore seara, de doua-trei ori pe saptamana nu e ceva imposibil. Faceti cardio, pilates, aerobic, Kangoo Jumps, si tineti cont ca un organism sanatos va ofera si tonusul necesar pentru a duce la bun sfarsit sarcinile de la birou. Asa ca tebuie sa imbinati totul cat mai bine”, spune antrenoarea de fitness.