Toata lumea stie ca iaurtul este unul dintre cele mai sanatoase alimente din lume. Prezinta cantitati impresionante de calciu, fosfor, magneziu, vitamina B2 si vitamina B12. Mai mult, iaurtul confera intestinelor bacteriile benefice de care au nevoie, iar bacteriile vor ajuta in timpul procesului de digestie si vor intari sistemul imunitar.

Cea mai sanatoasa varianta de iaurt este cea fara arome. Iaurtul simplu contine cele mai mici cantitati de calorii si grasimi, fiind gustarea perfecta pentru cei care vor sa scape de cateva kilograme.

Cum ti se pare iaurtul simplu: foarte bun sau destul de plictisitor? Nu trebuie sa iti faci griji, pentru ca exista o multime de ingrediente pe care le poti combina pentru a-ti face gustarea preferata mult mai savuroasa. Continua sa citesti pentru a afla cele mai bune 11 combinatii!

Seminte de chia

Daca alegi sa presari cateva seminte de chia in iaurt, obtii o gustare cu o textura mult mai interesanta. Prin acest ingredient, maresti continutul de proteine din iaurt si, astfel, vei reusi sa te bucuri de o gustare care va incuraja repararea si intarirea muschilor.

Seminte de canepa

Adauga o mana de seminte de canepa in iaurt pentru a conferi sistemului grasimi sanatoase, esentiale inimii si creierului. Semintele de canepa sunt bogate in fier, un mineral vital pentru prevenirea anemiei.

Fulgi de cocos

Dand acea stare de satietate, fulgii de cocos adaugati in iaurt te vor ajuta sa nu mananci mai mult decat intentionai. Fulgii de cocos sunt bogati in fier si proteine. De asemenea, contin fibre, care previn constipatia.

Fructe goji

Cateva fructe goji te vor ajuta sa dai o pata de culoare iaurtului. Aceste fructe sunt pline de antioxidanti, elemente care combat cancerul, inflamatiile si obezitatea. Totodata, antioxidantii din aceste fructe vor intarzia procesul de imbatranire.

Fructe feliate

Cel mai mare avantaj al iaurtului este ca va merge foarte bine cu aproape orice fruct din lume. O portie de iaurt va fi mult mai sanatoasa si mai gustoasa daca adaugi felii de mar, para, banana, capsuni, piersica, avocado sau papaya.

Nucsoara

Iaurtul poate avea un gust mai interesant daca adaugi un praf de nucsoara. Prin aceasta combinatie, beneficiile gustarii tale preferate sunt amplificate, deoarece nucsoara este un condiment ce ajuta la intarirea sistemului imunitar si la detoxifierea corpului.

Scortisoara

Un alt condiment potrivit pentru iaurt este scortisoara. Conform unor studii, scortisoara este benefica pentru reglarea nivelului de zahar din sange, dar si pentru protejarea inimii si creierului impotriva diferitelor tipuri de afectiuni.

Fistic

Ar fi o idee minunata sa presari cateva bucatele de fistic in iaurt. Fisticul reprezinta o sursa excelenta de grasimi sanatoase si de proteine necesare pentru intarirea muschilor sau pentru productia de enzime ori hormoni.

Unt de arahide

O lingura de unt de arahide va conferi iaurtului un gust fenomenal. Nu mai este niciun secret faptul ca untul de arahide este bogat in proteine si in grasimi sanatoase. De asemenea, contine magneziu, fier, calciu si vitamina B6.

Miere

Fiind incarcata cu antioxidanti, mierea cu iaurt va fi combinatia perfecta daca iti doresti sa te simti mai tanar/a si mai sanatos/sanatoasa. Mierea va face iaurtul mai dulce si va ajuta corpul sa profite de proprietatile sale antimicrobiene.

Sirop de artar

Daca nu reusesti sa gasesti miere, ai putea apela la siropul de artar pentru a-ti crea o gustare mult mai aromata. Trebuie doar sa te asiguri ca siropul este pur, natural si ca iti limitezi cantitatea pe care planuiesti sa o adaugi in iaurt.